Minu lugu sai alguse sellest, et sõber otsustas osta suurema auto (pere tõttu) ja pakkus mulle Taunust, mille ma sain siis umbes poole õppeaenu eest ostetud ja välja nägi ta selline. Sõtisin temaga siis umbes 2 aastat mille jooksul põlesid 1,6-se klapid (osad nendest) läbi ja lasin 2,3 V6 peale panna. Oli loomulikult teine asi kohe ja vahest oli ka taguotsa (auto oma) paigal hoidmisega probleeme. Kuna aga kere oli ikka suhteliselt läbi ja oli võimalus teisele autole, siis viisin maale keevitusse ja värmisse.
See võttis küll aega ja võiks isegi öelda, et aastaid aga peale keevitust nägi välja siis: 1, 2 ja 3. Enne värvimist: aprill2003, aprill2003, aprill2003 ja aprill2003. Kui lõpuks ka värv külge sai pandud nägi välja auto juba selline: juuni2003 ja juuni2003.
Peale seda kui sai ta Tallinnasse toodud läks korralikuks hoo võtmiseks. Auto oli ju küll tööjuures (kaugele polnud minna) aga lihtsalt ei oskanud alguses kuskilt pihta hakata. Ühesõnaga lootsin ikka augustiks 2003 valmis jõuda, et saaks kokkutulekule minna lõpuks oma Taunusega aga unistuseks see jäigi. Algus aga oli umbes selline: juuli2003, juuli2003, juuli2003 ja juuli2003.
Tõsisemaks tegemiseks läks alles talvel, kui hakkas tunduma, et 2004 kevad hakkab kätte jõudama: jaanuar2004, jaanuar2004 ja jaanuar2004.
Paraku ei jõudnud kokku pandud seda autot ka kevadeks ja valmis sai (sõidukõlblikuks) ta alles augustis 2004: august2004, august2004, august2004 ja august2004. Sellisena sai siis sisseõnnistamise pidu tehtud.
Tegemist tahab ta muidugi siiamaani nagu näiteks käigukasti vahetus, sumbutaja vahetus, pagasiruumi polsterdus ja leiab kindlasti veel aastaid tegevust.
Sellest annab tunnistust ka praegune olukord kus auto on omadega pukkide peal: garage.
Natuke pilte ka sisust: sisu, sisu ja sisu.