Postitas Jarx » 30 Okt 2009, 23:42
Minu fordi kannatuste rada algas juba aastaid tagasi. autot ostes oli mootoriks 1,6 originaal mis jõi õli nagu tänapäeva parmud Bocki. Siis sai selgeks, et ette tuleb võtta mootori vahetus. Kuna olin noor ja ei teadnud mis oleks hea, surus mu isa mõtte peale, et uueks mootoriks saab Nissani 2,0 TwinCam 16V. Ma ei osanud midagi arvata ja paari kolme kuu pärast oli mootor peale aretatud.Pritsung oli maha võetud ja selle asemele sai Mazda 929 karburaator,kuna siis ei olnud ressurssi muud aretada. Sai suvi otsa sõidetud ja talveks garaazi lükatud. Järgmine suvi auto enam ei käivitunud ja sai otsus vastu võetud et tuleks auto üle värvida. Koheselt haarati mutrivõtmed ja asuti autot juppideks võtma. Paari päevaga oli masin raamini tükkideks,kuid kuna läks hoog üle ja muid töid kuhjus hulgi jäi ta ligi kaheks aastaks garaazi seisma. Alles eelmiste Jõulude ajal leiti et oleks aeg uuesti Fordiga tegelema hakata. Keretööd kestsid umbes 4 nädalat ja värvimisse ta läkski.Siis sai selgeks, et Mazda karpa enam ei kõlba ja oleks vaja midagi äkilisemat ja saigi otsus vastu võetud et tuleb hoopis 2 karpat. Tööd lõppesid paar kuud tagasi ja see suvi/sügis sai sõidetud vaid ligi 1000 kilomeetrit .Loodan, et järmine suvi läheb teisiti ja saab piisavalt palju Taunusega mööda Eesti teid ringi vurada.
Ford Taunus FTS